27 Haziran 2008

P.D.C.S.E. 25 - Susamli Simitler

Hülyaninmutfagi-buramburam arkadasimin etkinligine bir tarif daha yollamak istiyorum, canim kolay gelsin.


Malzemeleri:
1 Yumurta sarisi hamura beyazi üzerine
250 gr Margarin
1/2 su bardagi Sivi yag
1 c.b. Yogurt
2 y.k. Sirke
1 pak. Kabartma tozu
1 c.k. Mahlep
1 c.k. Seker
1 y.k. Tuz
Aldigi kadar Un
üzeri icin Susam

Yapilisi:
Yumusak margarin ve sivi yag, yogurt karistirilir. Yumurta sarisi, seker, tuz, mahlep ve sirke de ilave edilerek un ile yumusak bir hamur elde edilir. 15 dakika dinlendirilir. Hamurdan ceviz büyüklüyünde parcalar alinip, cubuklar yapilir ve iki ucu birbirne birlestirilerek simitler yapilir. Önce cirpilmis yumurta beyazina sonrada suama batirilarak firin tepsisine dizilir. 200° deki önceden isitilmis firinda 20 dakika pisirilir. Soguyunca servis yapilir.
Afiyet olsun!

9 yorum:

HÜLYA dedi ki...

merhaba canım tarifin yayında. çok teşekkürler desteğin için sevgilerimi bırakıyorum tatlım sağlıcakla kal

HÜLYA dedi ki...

merhaba canım tarifin yayında. çok teşekkürler desteğin için sevgilerimi bırakıyorum tatlım sağlıcakla kal

karakazan dedi ki...

Harikaa!!! en cok sevdigim tartlardan biridir hele cilekli olunca daha bir güzel.Elleirne saglik ablacigim.

selamlarimla,serap...

Baharcicegi dedi ki...

Citir citir cayla öyle iyi giderki,eline saglik aysecigim nefis olmus

antepası dedi ki...

Eline sağlık.Ben tabağı alıp gideyim.Gerisini sen düşün:))

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

MERHABALAR ARKADAŞIM 25. Ev sahibemiz olan HÜLYANIN MUTFAGI arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK
EMEGİNE SAGLIK GUZEL BİR HAFTA DİLERİM
Sevgilerimle SEVİL

disal dedi ki...

merhabalar ayşe ablacım....simitler nefis görünüyor..

ellerine sağlık...

öpüyorum seni...

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık ablacım..çok sev erim..harika görünüyorlar..sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

haaahhaaha:))
canım benim merhaba aradım resmi.ben açgözle tabağı yemek görmüşüm.tabakta güzeldi aşırayım dedim..meğer simit görmüşümde farketmemişim..
ellerine sağlık aman ne pastaların var öyleeee:))
haa caanuumm senin linkini ekleyrum ben..profilden gelmek zor ollii daaa:)))

Bunlarada bakmak istermisiniz

Related Posts with Thumbnails