P.D.C.S.E. 25 - Susamli Simitler

Hülyaninmutfagi-buramburam arkadasimin etkinligine bir tarif daha yollamak istiyorum, canim kolay gelsin.


Malzemeleri:
1 Yumurta sarisi hamura beyazi üzerine
250 gr Margarin
1/2 su bardagi Sivi yag
1 c.b. Yogurt
2 y.k. Sirke
1 pak. Kabartma tozu
1 c.k. Mahlep
1 c.k. Seker
1 y.k. Tuz
Aldigi kadar Un
üzeri icin Susam

Yapilisi:
Yumusak margarin ve sivi yag, yogurt karistirilir. Yumurta sarisi, seker, tuz, mahlep ve sirke de ilave edilerek un ile yumusak bir hamur elde edilir. 15 dakika dinlendirilir. Hamurdan ceviz büyüklüyünde parcalar alinip, cubuklar yapilir ve iki ucu birbirne birlestirilerek simitler yapilir. Önce cirpilmis yumurta beyazina sonrada suama batirilarak firin tepsisine dizilir. 200° deki önceden isitilmis firinda 20 dakika pisirilir. Soguyunca servis yapilir.
Afiyet olsun!

8 yorum:

  1. merhaba canım tarifin yayında. çok teşekkürler desteğin için sevgilerimi bırakıyorum tatlım sağlıcakla kal

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım tarifin yayında. çok teşekkürler desteğin için sevgilerimi bırakıyorum tatlım sağlıcakla kal

    YanıtlaSil
  3. Harikaa!!! en cok sevdigim tartlardan biridir hele cilekli olunca daha bir güzel.Elleirne saglik ablacigim.

    selamlarimla,serap...

    YanıtlaSil
  4. Citir citir cayla öyle iyi giderki,eline saglik aysecigim nefis olmus

    YanıtlaSil
  5. Eline sağlık.Ben tabağı alıp gideyim.Gerisini sen düşün:))

    YanıtlaSil
  6. merhabalar ayşe ablacım....simitler nefis görünüyor..

    ellerine sağlık...

    öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık ablacım..çok sev erim..harika görünüyorlar..sevgiler

    YanıtlaSil
  8. haaahhaaha:))
    canım benim merhaba aradım resmi.ben açgözle tabağı yemek görmüşüm.tabakta güzeldi aşırayım dedim..meğer simit görmüşümde farketmemişim..
    ellerine sağlık aman ne pastaların var öyleeee:))
    haa caanuumm senin linkini ekleyrum ben..profilden gelmek zor ollii daaa:)))

    YanıtlaSil