Kahke

1.Bu yöresel tarifimi Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine
2 OCAK -18 OCAK tarihleri arasında yapmakta olan arkadasimiz
http://gulaycehobilerim.blogspot.com//´ya yolluyorum ve arkadasima kolayliklar diliyorum....

2. ve PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBİY YAPAN,
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/ yolluyorum. Arkadasim sanada kolay gelsin!



Malzemeleri:
3 su bardagi Un
1 su bardagi Zeytinyagi
2 y.k. Yogurt
1 Yumurta
1 su bardagindan 2 parmak eksik Seker
1 pak. Kabartma tozu
1 fiske Tuz
1 cay bardagi Susam veya
Küncü yani kabugu soyulmamis kahverengi Susam, ben bunu kullandim
1/2 cay bardagi anason
yumusak bir hamur olana dek Su

Yapilisi:
Malzemelrin hepsi genis bir kaba alinip güzelce yogrulur. Suyu, hamur kulak memesi yumusakligina gelecek sekilde ilave edilir. Hamurlardan ceviz büyüklüyünde parcalar koparilip yuvarlanarak kücük simitler elde edilir. Yaglanmis tepsiye dizilip 175-200 dercede 25-30 dakika alti ve üstü kizarana dek pisirilir.

Afiyet Olsun!
Not: Bu kahkeler kuru ve kapali bir kabda 1 ay kadar saklana bilir.

6 yorum:

  1. ellerine sağlık abla,pek nefis görünüyor senin kahke ler,aldım bir tane gideyim :)
    selamlar

    YanıtlaSil
  2. merhaba arkadaşım blogcuda oluşan sorun sebebiyle etkinliğimiz http://gulaycehobilerim.blogspot.com adresimde devam edecektir yeni tariflerini oraya beklerim,lütfen tarifteki adreside yenisiyle değişirmisin...Teşekkür ederim,aksaklık için özür dilerim

    Bu güzel tarifinde yeni adresimde yayınlanmıştır,çok teşekkürler ellerine sağlık,gene bekliyorum


    Gülayce

    YanıtlaSil
  3. Canım,
    ellerine sağlık. Çok güzeller.
    Uzun süre saklanması da ayrı bir güzellik.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel görünüyor hemde bir ay dayanıyor çok iyi Ayşecim sevdim ben
    zaten tuzluları çok seviyorum.
    Eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. ben bu kahkeye bayılıyorum şimdiye kadar hep dışarıdan satın almıştım fakat bir gün bende deneyeceğim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. ABLACIĞIM ÖNCELİKLE GECİKME İÇİN SEN DEN ÇOOOK ÖZÜR DİLİYORUM MAALESEF BİLGİSAYARIMIN AZİZLİĞİNE UĞRADIM VE ANCCAK TARİFİ YAYINLAYABİLDİM. EĞER KABUL EDERSEN POST HAZIR. TEKRAR TEKRAR ÖZÜR DİLERİM.

    ANTALYA'DAN KOCAMAN SEVGİLER,
    EVREN

    YanıtlaSil