28 Temmuz 2011

Kilis Katmeri

Tüm islam alemine hayirli, bereketli ve mutlu Ramazanlar Diliyorum!

Kilis katmeri diger yemek ve tatlilarinin yaninda adindan söz ettiren nefis bir tatlidir.
Kilis´e gidip de katmer yemeden gelmek olmazsa olmazlardandir.
Baska yörelerde olan katmerin tam aksine Kilis katmeri tamamen farklilik gösterir ve kaymak ve fistik tadi ile yiyenleri bu nefis tad bastan cikarir.
Bekanlar Baklavacasinda Katmer yapilirken cektigim bu Fotograflari sizlerle paylasmaktan büyük bir mutluluk duyuyorum.
Buyurun afiyet olsun!

12 yorum:

bir tutam kekik dedi ki...

canım ziyaretin için çok teşekküre geldim:)sevgilerimle...

Baharcicegi dedi ki...

Aysecim gaziantepe gittik ordan urfaya gecerken levhada yaziyordu Antakya kilis diye keske ugrasaymisiz oralari görmeyi cok istiyorum kismet yinede gidecegiz uzun izine gittigimizde
Ellerine saglik katmerin nefis olmus

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

yapan ustann elıne sağlık superolur

My Turkish Kitchen dedi ki...

Bekanlardan baklava ve dondurma yedim ama simdi kendime soruyorum; neden katmer yemedim ki?:)
Selamlar...

sevimin sayfasi dedi ki...

bende sana hayirli ramazan ayi diliyorum... bereketli sofralarin olsun
sevgilerimle sevim

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

ablam hos geldin sefa getirdin darisi basimiza kismetse cumaya yolculuk var hayirlisiyla gidip gelmeyi rabbim nasip eylesin
bu katmeride sizin oralrda yemek var dogrusu ....
hayirli bol bereketli bir ramazan dilerim sevgiler ....

Adsız dedi ki...

Hayirli Ramazanlar!
Ramazan Ayının Güzelliği Kalplerinizde, Gökyüzündeki Yağmurun Bereketi Evinizde, Sofralarınızda Olsun Hayırlı ramazanlar
ve iftarlar diliyorum.

http://bulentmenekse.blogcu.com/

yildiz dedi ki...

Ramazan Ayi hepimize hayir,huzur,bereket getirmesini diliyorum....
Kilis Katmerinin cok meshur oldugunu biliyorum ama,henüz yeme firsatim olmadi,ellerine saglik

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Afiyet şeker olsun ablacığım..Gidip yerinde yemek gerekir değil mi?
hayırlı ramazanlar

pembe kekik dedi ki...

Ben yedim,harikaydı.Fıstık tadı damağımda kaldı.Hakikaten nefis bir lezzet.Sevgiler.

Fatoş Öztürk dedi ki...

Başı RAHMET ortası MERHAMET sonu ise CEHENNEM’den AZAD olan Mübarek Ramazan ayının hayırlara vesile olmasını dilerim.Sevgiler...

Serap Uzun karakazandan dedi ki...

Fotoları göremedim ama nasip olurda yolum düşerse yerim ablaciğim,size afiyet olsun.Hayırlı Ramazanlar.

Bunlarada bakmak istermisiniz

Related Posts with Thumbnails