24 Ekim 2010

Ödülüm


Banada bu güzel "Blog Ödülü" ü canim vefakar arkadasim "mormenekselerr" laiyk gördü ve ben kendisine cok tesekürlerimi ve sevgilerimi bir kerede burdan iletiyorum.
Ödülün kuralı gereği;
* Ödülü kabul edin, ödülü verene bloğunuzda bağlantı kurun.
* Ödülünüzü 15 blogcu arkadaşınız ile paylaşın. Genel bırakmayın.
* Seçtiğiniz 15 blog arkadaşınızla iletişim kurun,seçilmiş olduklarını bildirin.
Benim ödüllendirigim arkadaslarim:
baharcicegi
yemekvakti
balböcükleri
karakazan
akasyakokusu
ayselinmutfagi
birdilimdüs
ikizlerinannesi
hdidemlelezzetgemisi
patunyalarim
yarenletarifler
tazenane
sayiklamamahali
esengüldenesintiler
nesrinkueche

12 yorum:

SerpiL dedi ki...

tebrikler ve teşekkür ederim.nice ödüllere

tugbatugba dedi ki...

canım çok teşekür ederim çok naziksin :)

nesrin dedi ki...

Canim cok tesekkürler. Berlin`e yolculuk var mi?

hdidem95 dedi ki...

tebrikler ve tşkler canım aldım ödülümü törenimi en kısa zamanda yapacağım bende öptüm sevgiler

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

ablacim cok tesekkür ederim
ayricada senide tebrik ederim
sevgiler...

SERAP UZUN--KARAKAZANDAN dedi ki...

Ayse ablacigim, cok tesekkür ederim beni unutmadigin icin.

Kardesin Serap.

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

çok naziksin teşekkür ediyorum :)Ödülümü aldım gidiyorum..

TAZE NANE dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim, geç döndügüm için özür dilerim.
1 haftadır internetim kesikti.
En kısa zamada bloguma koyucam.
Tekrar teşekkür ederim.

Baharcicegi dedi ki...

Öncelikle tebrik ederim canim ve cok tesekkür ederim Aysecim

Magia da Inês dedi ki...

Olá, amiga!
Bom fim de semana!♥
Beijinhos.
♥♥ Itabira
Brasil ♥♥
✿ܓ ✿ ܓ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ✿ ܓܓ ✿

Swotpisces dedi ki...

Tebrikler, sevimli mutluluklar bunlar hep...

esengül dedi ki...

canım öncelikle tebrikler ve çok teşekkürler,aranızda olmadığım halde benide düşünmüş olman ve bu hediyeyi banada yolladığın için tşkler :)

bende en kısa sürede 15 arkadaşıma yollayacağım,sevgiyle kal :)

Bunlarada bakmak istermisiniz

Related Posts with Thumbnails