Sütleme


Arkadasim mintininmutfagi iftar ve sohur etkenligine yolluyorum bu tatlimi ve arkadasima kolayliklar diliyorum.
Iftar sofrasi icin hafif ve bir okadar da leziz tatli Sütleme´lere buyurun.
Malzemeleri:
3,5 su bardagi Süt
3 yemek kasigi Un
1,5 yemek kasigi Nisasta
yarim su bardagi Seker
bir fiske Tuz
Sonradan eklenecek malzemeler:
1 y.k yumusak Tereyagi
200 gr Labne Peyniri (Quark)
2 p. Vanilya

Garnetür icin:
Bögürtlen
Yaban Mersini


Yapilisi:
Bir tencerede un, nisasta, seker ve tuz karistirilir. Yavas yavas süt ilave edilerek el cirpacagi ile karistirilir. Muhallebi kivamina gelene kadar ocakta karistirilarak pisirilir. Ocaktan alinip sonra eklenecek malzemelerde katilarak cirpilir ve kaselere taksim edilir. Üzerine istenilen meyvalar eklenerek buzdolabinda sogutulduktan sonra servis yapilir.

Afiyet Olsun!

21 yorum:

  1. Mmmm harika olmuş ellerine sağlık arkadaşım.
    Sevgiler öptüm by..

    YanıtlaSil
  2. iftar sonrası güzel bir tatlı ellerinize sağlık selamlar hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  3. http://belguzar anne.blogspot.com16:26

    merhaba elıne sağlık kolay ve pratık sevgıler

    YanıtlaSil
  4. Ablacım Ellerine sağlık
    ismi değişik geldi ama çok lezzetli görünüyor

    mutlu pazarlar

    YanıtlaSil
  5. canım ellerine saglik,çok değişikmiş.
    istersen bir kaç tane şabln yapayım yemek bloğuna uygun ,sen bak hangisi hoşuna giderse değişdirirsin.

    YanıtlaSil
  6. CANIM ABLACIĞIM ELLERİN DERT GÖRMESİN.ŞAHANE GÖRÜNÜYOR.İLK FIRSATTA BEN DE YAPICAM.KATILIMIN İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM.BİRDENÇOK TARİFLE KATILABİLİRSİN.GÜZEL TARİFİN YAYINDA CANIM...

    YanıtlaSil
  7. çok güzel görünüyor.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Nefis bir tatlı tam ramazana göre.Bana göre de çünkü hafif.Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Selamlar arkadaşım,tatildi,sıcaktı,ramazandı derken epeydir uğrayamadım.Bundan sonra Allahtan bir keder gelmezse buralardayım inşaallah.
    Blogkulübüne yazdığın yorumu gördüm canım rumuzilkyaz@gmail.com adresine mail atarsan arkadaşımız sana yardımcı olacaktır.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. elinize sağlık. hafif ve lezzetli görünüyor.

    YanıtlaSil
  11. canım 3-4 tane yaptım, beğenmezsen birkaç tane daha yaparım seçersin,sayfama koydum ama mormenekselerscrap.blogspot.com olan blogumda.resimlerin üstüne tıklayıp büyük görebilirsin.zaten birini diger adresime koydum linkini verdim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Çok değişik ve duymadığım bir tatlı.Nefis görünüyor.En kısa zamanda deneyeceğim.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Tam benlik olmus,hem sütlü hem meyvede giriyor icine,hemde cok pratik olmus eline saglik canim
    bereketi bol hayirli bir hafta dilerim

    YanıtlaSil
  14. Lezzetli hafif bir tatliya benziyor. Cocuklar sever mutlaka. Ellerine saglik. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. ayse ablam hos buldum
    cok sükür Rabbimin izniyle hayirlisiyla gittik geldik ablam sana vatandan bolca selam getirdim
    erciyesden kar bile getirecektim ama erir diye getiremedim:))
    tatlinda enfes ablam ellerine saglik her zamanki gibi yine mükkemelsin sevgiler öptüm....

    YanıtlaSil
  16. Yaz için çok güzel bir tatlı.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Ramazanda yenilebilinecek en güzel tatlilardir "sütlü tatlilar".Bende tercih ederim.Eh birde yabanmersini girmisse icine.....
    Ellerine saglik.
    Berlinden sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Sıcak günlerde harika bir seçenek. Ellerinize sağlık, nefis görünüyor. Afiyetler olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. CANIM tam ramazanlık hafif ve lezzet dolu bir tatlı olmuş ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Canım arkadaşım selamlar,öncelikle blog kulübüne hoşgeldin akadaşım.Bu aralar çok uğrayamadım bloguma,biraz ramazan dan dolayı birde pc min ekranı çatladı yine (daha öncede olmuş yenisini taktırmıştım ) ekranı yarım kullanabiliyordum.2-3 gün önce yeni pc.mi elime aldım ama fotoshop ve diğer programlarımı yükleyemedim.Neyse başınıağrıtmayayım dün çok şükür programlarımı yüklettim ve sanırım bundan sonra buralardayım :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. canim sagl,sen nasilsin,sana şablon yapmişdim 3-4 adet bakdin mi,beğenmezsen sorun değil,ister başka da yaparız,başka yerden de beğendigin olur belki.mormenekselerscrap.blogspot.com da

    YanıtlaSil