Ingiliz Kahvaltisi

Ingilter gezimiz cok güzel ve ilginc idi. Bu gezide en ilginici MacDonald Hotel de kahvaltiydi. Otelimiz kücük ve keseye uygun bir otel idi. Sabah kahvaltisi sabah 7:00 ile 9:00 arasinda idi. Masalarda birer kase portakal ve yaban mersini receli ve tereyagi vardi. Biz masaya oturunca mutfakta calisan iki bayandan bir gelip ne icecegimizi sordu. Portakal suyu ve Cay istedim ve yaninda süt de geldi. Ingilizlerin cogu cayi sütlü iciyor. Sonra iki kizarmis tost ekmegi geldi.

Ardindan kahvaltimizi nasil alacagimiz soruldu, müslüman oldugumuzu ve etsiz birseyler istedigimiz belirttik. Ama oglum ingilizler sizler nasil yiyorsaniz bana öyle olsun deyince iste böyle kizarmis sosisli ve biftekli bir tabak geldi. Daha da ilginci icinde kuru fasulye olmasi ve köpük gibi kabarmis yumurta kizartmasi. Tabi oglum saskin bakislar arasindabunlari yiyemiyecegini söyleyerek, tabagi geri yolladi ve o sabah iki tost ekmegi ile idare etti. Istahim kacti bahanesi ile kuru fasulyeyi seven oglum onunda tadina bakmadi.Ben kizimla ekmeklerden sonra tabagimiza konulan sadece kuru fasulye ve yumurtayi gülerek bogazimizdan asagi zorla indiridik. Yaaa burda peynir zeytin, domates yokmuydu??? Sorduk malesef yokmus. Kahvaltida corbayi dahi yemek istemeyen cocuklarim, görsünler ingilizler neler yiyor. Sabah restorantlarin yanindan gecerken vitrinlerde ayni kahvalti manzaralarini cokca gördüm. Her yerin kendine özgü bir gelenegi var, ne yaparsin.
Londra Tatilimin fotograflari icin TIK TIK!

6 yorum:

  1. Kahvaltiyi öglene dogru yapiyor olmasinlar? Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ablacım ya oğluşuna afiyetler olsun da.sen bana türk usulü kahvaltı hazırla ben ondan alayım.beğenmedim açıkçası getirilen ilgiliz kahvaltısını.var mı bizim mutfak gibisi değil mi ablam...sevgiler:ama değişiklik görmek iyi sonuçta

    YanıtlaSil
  3. Şekercim,Londra tatilinin fotoları için tık tık yaptım ama,burası sadece davetli okuyucular içindir diyor :) beni de davet edersen bakıcam inş :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. amanın bu tabakta neyin nesi çok fenaa:)))

    YanıtlaSil
  5. Kahvaltı çok hoş olmuş,ellerine sağlık,İng.resimleri harika paylaşıma teşekkürlerrrr.Sevgilerrr....

    YanıtlaSil
  6. Bir de meshurdur ki sormayin :) Baked bean fasulyenin de adi, sekerlidir dolayisi ile tadi guzeldir :) Sosis kismini hic denemedim, denemek de istemem domuzcuklar sebebiyle, berbat da kokar zaten :( Receller de yenilecek gibi degildir, ozellikle portakal receli daha dogrusu jeli acidir :((( Sagolsun Fransizlar, onlarin recelleri ile hayatta kalabildik :) Meyve bulup recel yapma imkani da epey zor cunku, bulsaniz astari yuzunu geciyor. Zeytin pahalli birsey ancak ozel bir durumda yeniyor, onda da cekirdegi cikmis olarak tercih ediliyor! Daha saymayayim ben en iyisi :)

    YanıtlaSil