Otlu Labnepeynirli Hamur torbaciklari - Windbeutel mit Kräuterquark Gefüllt


Yeni projeme katilan Anke´nin gecen haftaki toplantiya gelirken yapip getirdigi bu hamurcuklari sizlerle paylasiyor ve arkadasimizin fzehra´nin P.D.C.S etkinligine yolluyorum.

Otlu Labnepeynirli Hamur torbaciklari

Malzemeleri:
250 ml Su
100 g Tereyagi veya Margarin
Tuz
125 g Un
4 Yumurta
500 g Labne Peyniri
2-3 yemek kasigi süt veya kremsanty
1 er kasik ince kiyilmis Maydanoz, taze sogancik yesilleri, kekik, nane v.s
1 y.k Limonsuyu

Yapilisi:
Su, yag ve bir fiske tuzu bir tencerede kaynatin. Unun hepsini hemen icine aktarip, mixerle hamur tencereden ayrilana kadar cirpin.
1 yumurtayi ilave edip cirpin ve hamurun biraz sogumasini saglayin. Sonra diger yumurtalari da ekliyerek hamuru iyice karistirin. Tepsiye yagli kagit serin. Hamuru sikma torbasina alarak kücük hamurciklar cikarin. Yaklasik 12 hamur olacak. Isitilmis firinda 170° de 30-35 dakika pisirin.
Labne peynirin icine limonsuyu, süt veya sivi kremsantyi ve itediginiz otlari karistirin. Pisen hamurla biraz soguyunca ortadan kesilir ve bu labne peynir karisiminda ortasina bolca sürülür ve kesilen parca üzerine oturturularak tüm hamurlar böylece hazirlanir.
Cay saatinde veya kahvaltida ikram edilir.
Afiyet Olsun!

Windbeutell mit Kräuterquar Gefüllt

Zutaten:
250 ml Wasser
100 g Butter oder Margarine
Salz
125 g Mehl
4 Ei(er)
500 g Quark (Magerquark)
Schlagsahne
Kräuter (Petersilie, Schnittlauch etc.)
1 EL Zitronensaft

Zubereitung:
Wasser mit Fett und 1 Prise Salz aufkochen. Das Mehl auf einmal zugeben und mit dem Handrührgerät bei ausgeschalteter Kochplatte so lange kneten, bis sich der Teig vom Topfboden löst.
1 Ei unter den heißen Teig kneten, etwas abkühlen lassen, dann 3 Eier nach und nach hinzufügen. Den Teig in einen Spritzbeutel füllen und 12 Tupfen auf ein mit Backpapier belegtes Blech spritzen. Im Backofen bei 170-190°C (Umluftbackofen 160-180°C) auf unterer Schiene 30-35 Minuten backen.
Quark mit einem Schluck Sahne, etwas Salz, Zitronensaft und gehackten Kräutern glatt rühren.
Windbeutel aufschneiden und Quarkmasse einfüllen. Anrichten.

14 yorum:

  1. Adsız13:58

    ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK CANIM BU SON GÜNÜMDE DE BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞINIZ İÇİN ÇOK TŞK EDERİM
    HAKKINIZI HELAL EDİN

    İNŞALLAH BU GÜZEL ARKADAŞLIK DAİM OLUR SELAM VE SEVGİLERİMLE..

    FZEHRA

    YanıtlaSil
  2. Çok lezzetli görünüyor.
    Ellerinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ohhh ellerine sağlıkk ablacım ne güzel görünüyorlar:)))

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  4. Harika bir lezzet bu bayıldım...Emeği geçenin ellerine sağlık...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ben geldim:) canım bıraaktığın yorum için çok teşkr ederim anca kendimi toparladaım halaada iyileşmiş değilim bu arada sanada çok geçmiş olsun...otlu labne peynirli hamurlar çok değişik harika olmuş ellerine sağlık..çok öpüyorum iyi haftalar

    YanıtlaSil
  6. Adsız03:05

    COK AMA COK TESEKKUR EDERIM.AYRICAEVET UZUN BI ZAMAN OLDU,ALLAH NASIP EDERSE EV ALIYORUM BIRDE OKULA DEVAM EDIYOM BU ARALAR EV TELASI COK FAZLA ZAMANIMI ALIYOR.ALLAH IZIN VERIRSE 2 AY SONRA RAHATA KAVUSUCAM.ASIL SEN NASILSIN SAGLIGIN NASIL COCUKLAR NASIL.YENI EV 3 ODA 2 BANYOLU OLUCAK KISMETSE BEKLERIM YANI ARTIK MISAFIR AGIRLAYABILICEM :)))) AL COCUKLARI GEL YAZA :)))))) OPUYORUM HERKESE YUREK DOLUSU SEVGILERIMLE


    OZI

    YanıtlaSil
  7. Ayse ablacim arkadasinin ellerine saglik cok nefis görünüyorlar.El yapimi cok daha lezzetli olur.Ayse ablacim sana KOCAMAN sevgilerimi birakiyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,

    Güzel bir lezzet gibi görünüyor.yapıp tadmak gerek.Peynire ilave edilen ot lardan kastın nedir.Maydanoz dereotu filanmı acaba?

    Sevgilerimle*

    YanıtlaSil
  9. ablacım canım dert ortağım ellerine kollarına yüreğine sağlık nefis olmuş güzel bir hafta geçirmen dileğimle sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Harika bir tarif bu Ayşecim, görüntüsünede ayrı bayıldım.Ellerine sağlık canımcım,
    öpüyorum çok...

    YanıtlaSil
  11. İlk gördüğümde neden bilmiyorum profiterole benzettim:)

    sevgiyle kal ablacım

    YanıtlaSil
  12. cANIM ,ARKADASININ ELLERINE SAGLIK.KUCAK DOLUSU SEVGILER..

    YanıtlaSil
  13. ablacım değişik ve güzel olmuşlar ellerine sağlık
    öptüm sevgiylekal

    YanıtlaSil
  14. Ayşecim harika bunlar, profiterolün tuzlu versiyonu gibi...En kısa sürede deneyeceğim
    Öpüyorum

    YanıtlaSil