Çilekli Pudinkli Pasta


Bu tarifimi de arkadasim sevgili Evren`e Bir dilim Dus blogunun sahibine, PDCS etkinligi icin yolluyorum.


Malzemeler:
2 Yumurta
100 gr Seker
4 yemek kasigi Süt
4 yemek kasigi Siviyag
125 gr Un
1 paket Kabartmatozu
1 paket Vanilya



Pudink Malzemeleri:
1 Paket Pudink
pakette yazildigi miktar kadar süt ve seker


Üzerine:
700 gr Cilek
Pudra şekeri


Yapilisi:
Yumurta ile sekar cirpilir diger malzemelerde eklenerek kek hamuru hazirlanir. Tart kalibi yaglanir ve galete unu serpilir, kek hamur kalibin  icine aktarilir. 
175 derce isitilmis firinda 20 dakika pisirilir.
Kek piserken pudink de pakettde yazili oldugu gibi pisirilir. Firindan cikan kek servis tabagina alinir, hafifi soguyunca üzerine pudink yayilir ve pudinkin üzerinede ayiklanmis cilekler yerlestirilir ve pudra seker serpilerek buzdolabinda sogutulup servis yapilir.


Afiyet Olsun!

7 yorum:

  1. Çilekler pazarda dizi dizi ama ben hala pasta yapmadım bunlardan:(Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. ¸.•°`♥✿⊱╮
    Passei para uma visitinha.
    Esse bolo é maravilhoso... apetitoso.
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ¸.•°`♥✿⊱╮

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  4. harika olmuss ellerine saglik cnaim

    YanıtlaSil
  5. kesinlik deneyecegim uzun zamandir aradigim bir atrifti ellerinize saglik
    benim bloguma da beklerim
    http://tatlikiraz.blogspot.nl/

    YanıtlaSil
  6. canim tatildeydim ugrayamadim cilekli pudingli pastan nefis olmus eline saglik.

    YanıtlaSil
  7. çok tatlı,ellerine sağılık canım,kayboldun.

    YanıtlaSil