MARMELATLI RULO

39. TARİFİN ADI: MARMELATLI RULO
GÖNDEREN: KIZHATCE MUTFAKTA


Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için TIKLAYINIZ.

MALZEME:

5 adet yumurta

1 su.bar. şeker

1/2 su.bar sıvıyağ

1 paket kabartma tozu

alabildiğince un

İÇ MALZEME:

marmelat (ben ayva marmelatı kullandım)

rendelenmiş elma

1/2 su.bar toz şeker

ceviz ve üzüm (ben bu defa koymadım ama tarifte var :)

1 tat.kaş yeni bahar

YAPILIŞI:

Yumurta,şeker,yağ,kabartma tozu ve unu elinize yapışmayacak bir hamur elde edene dek yoğurun...Hamur 4 parçaya ayrılır ve sıvıyağla yağlanan masada yufkadan kalın açın...Bir kabın içine,ayva marmelatı,rendelenmiş elma,sıvıyağ,üzüm ve ceviz karıştırılır...İç malzeme hamurun içine serpip rulo şeklinde sarın,üzerine yumurta sarısı sürün ve toz şeker serpin..Hamurdan verev parçalar kesip önceden ısıtılmış fırında üzeri kızarana dek pişirin....

1 yorum:

  1. Canım bu nefis tarifin ve etkinliğe verdiğin destek için çook teşekkürler, gene beklerim, sevgiler....

    YanıtlaSil