İNCİRLİ CEZERYE

12. TARiFin ADI: İNCİRLİ CEZERYE
GÖNDEREN: GÜLO ANNE MUTFAKTA

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için TIKLAYINIZ.

MALZEMELER
2 su bar.süt
2 çorba kşğ un
2 çorba kşğ kakao
1 çay bar. toz şeker
8 adet kuru incir
1 paket pötibör bisküvi
1 çorba kşğ margarin
1 yemek kşğ herhangi bir peknez
YAPILIŞI
İncirler ufak şekilde doğranıp üzerine ılık su konulup yaklaşık 2 saat kadar bekletin
Un,Şeker,pekmez, süt ve kakao bir tencereye konularak kıvam alana kadar pişirilir. Ocaktan almadan önce Üzerine yağ , sudan çıkarılarak fazla suyu sıkılmış incirler ve küçük parçalara bölünmüş bisküviler içine ilave edilerek yaklaşık 2-3 dak sonra ocaktan alınarak istediğiniz bir kalıba veya streç folyaya sarılarak bir gece buzlukta bekletin istenildiği zaman dilimleyerek servis yapın.
Üzerini yaprak badem ve fındıklarla süsledim arzuya bağlı
AFİYET OLSUN

4 yorum:

  1. °º♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.
    ✿⊱╮
    Passei para ler a receita do dia... tudo de bom!
    Bom domingo!
    Beijinhos.
    Brasil
    ✿⊱╮

    YanıtlaSil
  2. Canım güzel bir etkinlik olmasını ve kolylıklar diliyorum tarifimi alabilirsin en sevdiğim tarifimi senin için yoluyorum sevgiilerimle

    YanıtlaSil
  3. HERŞEY ÇOK GÜZEL ABLACIM YAPANALRIN ELİNE SAĞLIK,BİR TARFİTE BENİM BLOGUMDA SENİN TARAFINDAN ALINMAYI BEKLİYOR
    KOLAY GELSİNNN

    YanıtlaSil
  4. Canım bu nefis tarifin ve etkinliğe verdiğin destek için çook teşekkürler, gene beklerim, sevgiler....

    YanıtlaSil