ELMA TATLISI

16. TARiFiN ADI: ELMA TATLISI
GÖNDEREN: BAHARCICEGI


Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için TIKLAYINIZ.

4 adet elma
1 paket limonlu puding
250 ml süt
2 paket vanilya sekeri
ici icin
1 cay bardagi kuru üzüm
1 cay bardagi iri cekilmis ceviz
1 cay kasigi tarcin
1 paket bisküvi
3 yemek kasigi hindistan cevizi

Elmalarin kabuklari soyulur,ortadan ikiye kesilir cekirdek kisimlari derin sekilde oyulur.
Tencereye elmalarin oyuk kismi alta gelecek sekilde konur, elmalarin üzerine bir yemek kasigi seker konur.Eger sekerli istemiyorsaniz seker eklemeyebilirsiniz.
Elmalarin üzerine gecmeyecek sekilde su konur ve cok yumusak olmadan pisirilir.
Kuru üzüm,hindistan cevizi,tarcin ,ceviz karisimi harctan elmanin oyuk kismina kasikla konur.
Ic kismi doldurulumus elmanin üzerine bisküvi konularak ters cevrilerek tepsiye dizirlir.
Puding tarifine göre sütle pisirilerek sicakken elmalarin üzerine dökülür.Aroma katsin diye vanilyali seker ekledim pudinge . 3 , 4 saat sonra servis edilir.

4 yorum:

  1. Portakal ağacında görmüştüm bu tatlının benzerini ve yapmıştım.Gerçekten çok hafif oluyor.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık sevgilerrrr....

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Ayşe hanım etkinliğinize bir tarifde ben vereyim istedim uğrayıp alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. Canım bu nefis tarifin ve etkinliğe verdiğin destek için çook teşekkürler, gene beklerim, sevgiler....

    YanıtlaSil