30 Aralık 2011

76. TARİFİN ADI: BAZLAMA VE TOST
GÖNDEREN: ELiF´iN TERAZiSi


Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için TIKLAYINIZ.

Malzemeler:

2,5 bardak tam un
1 bardak ekşi maya (Civelek)
3/4 tatlı kaşığı tuz
yarım bardak içme suyu

Yapılışı:Civelek ve yarım bardak unu
karıştırıp 2 saat ön mayalama yaptım.
Bu köpük mayanın içine 2 bardak un, tuz ve su katıp 10 dakika yoğurdum. ele yapışan bir hamur oluyor.Tekrar mayalamaya bıraktım , iki katı büyüklüğe ulaşınca BURADA ki yolu izledim.
Ertesi gün açtım arasını, koydum tost makinasına, 1 sıra kaşar, 1 sıra domates, 1 sıra yeşi biber, 1 sıra kornişon turşu, 1 sıra sucuk, azıcık zeytin parçaları, kekik, serpip ikinci sıra kaşar vee ekmeği kapadım. Biz yağsız seviyoruz sürmedim.
Kaşarlar eriyene değin makinada tuttum. Çay da demlendi , daha ne olsun.
Taşsın dökülmesin, ardı kesilmesin, hepimize yarasın:)

4 yorum:

özlem dedi ki...

Arkadaşım,Yaşamınca güzel yıllar, mutlu yarınlar, dostça dostluklar hep senin olsun. MUTLU YILLAR

sevda dedi ki...

sitemde tarif var canım.alırmısın.mutlu yıllar.öpüyorum.

nesrin dedi ki...

Birbirinden güzel tarifler toplanmis. Yeni yilin kutlu olsun. Berlin`den sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

Canım bu nefis tariflerin ve etkinliğe verdiğin destek için çook teşekkürler, gene beklerim, sevgiler....

Bunlarada bakmak istermisiniz

Related Posts with Thumbnails