75. TARiFiN ADI: Cikolatali Yaban Mersinli Pasta
GÖNDEREN: ANNEMiN KIZIYIM (benden:))


MALZEMELER:

1 Adet hazır Pastatabani

1 Paket Çikolatalı Krem ole (cikolatali Paradis Krem)

1 Kutu Yaban Mersini (buzluktan)

3 Kaşık Üzümlü, Çikolatalı draje

1 Çay Bardağı Dövülmüş Fındık (ben badem kullandim)

250 Gr Kazımalık Çikolatalı Ganaj

Yarım Paket Limonlu Milka Beyaz Çikolata

KREMA MALZEMESİ:

Yarım Kilo Süt

1/2 Bardak Un

1/2 Bardak Şeker

1 Kaşık Nişasta

2 Kaşık Pudra Şekeri

1 Paket Vanilya
1/2 Paket Katı Yağ
YAPILIŞI:
Süt, şeker ve un iyice karıştırarak pişirilir. Sütten yarım bardak kadar ayırılır içine nişasta konarak eritilir. Kaynayan muhallebinin içine konur. Muhallebi iyice soğutulduktan sonra yarım paket yağ, pudra şekeri ve vanilya ilave edilerek, mikserle iyice çırpılır. Krem oleyi 2 bardak süt ile çırpıp pastanın 1. katına sürdüm. Üstüne çekirdeklerini çıkardığım yaban mersini, fındık ve drajeleri ekledim. Kekin 2. katını kapattım. Çikolatalı ganajın bir kısmını patates soyacağı ile kazıdım (üstüne konacak ksısımları) kenarlara koyacağım ksısımları bıçakla ince ince kestim. Beyaz çikolayayı da patates soyacağı ile kazıdım. En üst kata kremayı iyice sürdüm. Bıçakla kazıdığım çikolataları kenarlara yerleştirdim. soyacakla yerleştirdiğim siyah çikolataları üste ve en ortaya kazınmış beyaz çikolataları koydum.
AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder