Dolma ve Yaprak Sarmasi


Bu ara zamanim derslerle, egitim ve bilimle dolu dolu geciyor.
Bir okulu ve iki mesleki egitimi bir arada yürütüyorum. Ayrica fahri yaptigim isleride sayarsam 24 saat yetmiyor gibi.
Hal böyle olunca, yazdan yapilmis, fotografi cekilmis ama yayinlanmamis dolma bulunmus gibi oldu, blogu aktuellestirmek icin cok iyi geldi, dolmayi yemek icinde keske hazir dursaydi bir yanda diyesim geldi:))
Dolam ve yaprak sarmasinin tarifine burdan ulasabilirsiniz.
Tüm arkadaslarima saglikli, mutlu ve neseli günler diliyorum.

Not: Bu defaki dolma yaptigim nefis koruk suyu ile eksilendi ve harika oldu, annemin dolmasina benzedi galiba...

10 yorum:

  1. Eksili dolmalara bayilirim, ellerine saglik. Cok guzel gorunuyor.

    YanıtlaSil
  2. Canim ellerine saglik ben yaprak sarmasini cok severim...harika gorunuyor..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Hımmm sumak ta ne yakışır dolmaya...Ellerinize sağlıkkk........

    YanıtlaSil
  4. harika gorunuyor yapanin ellerine saglik
    sevgiler
    Sefa

    YanıtlaSil
  5. dolmada sarmada nefis olmus, ellerine saglik ablacim...
    sana kolay gelsin diyiyorum, kendini fasla yorma
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Fotoğrafa bakınca dolmaların mis gibi kokusu burnuma geldi. Hepsini ayrı ayrı çoook severim, ellerinize sağlık. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  7. Canım,
    ellerine sağlık. Dolmalar çok güzel görünüyor.
    Okul hayatında da başarılar dilerim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  8. ablacim okul derken uni felanmi???
    vallaha senden beklerim yani hayranim senin bu azmine yani
    sen oku ablam ben sana tencere tencere yemek yollarim:))
    dolmalarinda enfes ellereine saglik
    sevgiler kolayliklar dilerim....

    YanıtlaSil
  9. Ayy,cok calisma Ayse abla bosver :) ellerine saglik.Özletme kendini...
    hayirli Cumalar...

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize saglik dolmalar cok guzel,koruk suyuyla da harikaa olur.

    YanıtlaSil