Domatesli Corba


Malzemeleri:
2 yemek kasigi Un
1 su bardagi Domates püresi
1 yemek kasigi Tereyagi
1 fincan et veya tavuk suyu
Tuz, Karabiber, Kirmizibiber

Garnetürü:
Kasar Peyniri
Maydanoz, Dereotu
Firinda kizartilmis ekmek dilimleri

Yapilisi:
Tereyagi tencerede eritilip icine un eklenerek hafif pembe renkte kavrulur. 4 su bardagi su, domates suyu ve et suyu eklenerek el cirpacagi ile karistirilir.
Icindeki un pütür pütür olmamasi gerekiyor. Baharatlari da eklenerek bir iki tasim kayantilir, ocaktan alinir. Kaselere alinarak üzerine kasar peyniri, dereotu, maydanoz serpilerek, kizartilmis ekmek dilimleri ile servis edilir.
Afiyet Olsun!

10 yorum:

  1. domates çorbası favorılerım arasındadır.ellerıne sağlık sevgılerle

    YanıtlaSil
  2. Corba nefis gorunuyor Ayse abla, eline saglik...
    Iffet

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık ramazanda çorbasız sofraya oturmam buda harika bir seçim olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık. Çok leziz ve güzel görünüyor. Şifa dolu bir lezzet.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  5. sa.Nfis bir lezzet çorbasız iftar olmaz ellerinize sağlık hayırlı Ramazanlar..A.E.O

    YanıtlaSil
  6. ayşe ablacım döndüm geri koştum geldim bloguna bakmaya:))ellerine sağlık ablacım nefis görünüyor çorba.artık banada bekliyorum unutma beni oldumu:))sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Hani rendelenmiş kaşar? Ellerine sağlık ablacığım bayılırım.

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  8. çok severim çok ellerine sağlık canım benim

    YanıtlaSil
  9. Çok çok sevdi,ğim bir lezzettir.Ellerine sağlık leziz görünüyor..Sevgilerrrr....

    YanıtlaSil
  10. En sevdiğim çorbalardan biridir. Bol peynirle, iftar için de çok güzel bir seçim olmuş.
    Ellerinize sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil