8 Şubat 2010

Dogum Günü ve Diploma Kutlamasi


Dün damadimin dogum günü idi. Ogluma burdan da tekrar Mutlu bir Ömür diliyorum. Okul bitirme ve dogum gününü beraber kutlamak icin, Ünversitenin salonunda, arkadasalari ile güzel bir eglence düzenlediler. Yiyeceklerin fotograflari, evden gitmeden evel acele ile cekildiginden pek güzel cikmamis olsada, payalsamak istedim.
Kücük kizim enistesi icin harika bir dogum günü Pastasi yapmis, Yaban Mersinli Pasta.
Bu da kizimdan Findikli Kafesli Pasta

Benim yaptigim, Visneli, Bademli Pasta

Dünürümün ve benim beraberce yaptigimiz Cig Köfte

Dünürümün yaptigi Pataesli salata

Sparis edilen Lahmacun icin yaptigimiz Soganli Piyaz

Mehmet´e Saglikli, mutlu ve basarili bir ömür diliyorum.
Allahim hakinda hayirli bir is bulumasinida nasip eder insallah.

14 yorum:

Esra dedi ki...

Damadınızla ve aile nice mıutlun yıllar geçirmeniz dilğiyle.İkramlar harika insanın gözü kalıyor,ellerinize sağlık..

estergonyesil dedi ki...

Ne güzel şeyler varmış hele çiğ köfte çok güzel görünüyor. Kızının pastası da ayrıca güzel ellernşze sağlık.
Enişteye iyi seneler...

serpil dedi ki...

merhaba ablacım elinize sağlık ne güzel şeyler hazırlamışsınız öyle bende damadın sağlıklı huzurlu nice yıllar diliyorum kızınla birlikte mutlulukarı daim olsun inşallah sevgilerimle öptüm

Pembe Tatlar dedi ki...

Damadınıza hayırlı ömürler diliyorum...

İkramlar süper:)

Baharcicegi dedi ki...

damadinin dogum günü kutlu olsun,isin zor kismini basarmis elindeki diplomasiyla is bulmasi kolay olur sansi bol olsun
pastalar birbirinden nefis anne kizlar döktürmüssünüz afiyet olsun hepinize

Naile dedi ki...

ben de kutlarım oğlunuzun doğum gününü. Yemekleri ve özellikle tabii ki köfte harika.

lezzet sefasi dedi ki...

Damadiniza mutlu yilar, yasaminda basarilar dilerim.
Hersey nefis olmus.ellerinize saglik.
Sevgiler,
Sefa

Ab-ı Hayat'ın Ab-ı Hayat'ı :) dedi ki...

hepsi çok güzel görünüyor... özellikle patates salatasına bayıldım.. damadınız sizin gibi bir annesi olduğu için çok şanslı bence.. ellerinize sağlık!

MÜNSTER dedi ki...

Öncelikle damadinizin dogum gününü ve diplomasini cani gönülden kutlarim.. Ne mutlu size... Yayinladiginiz lezzetler de istahlari kabartiyor... Ellerinize saglik diyor, sevgilerimi yolluyorum... Filiz

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Damadınıza tüm sevdikleriyle beraber nice sağlıklı, mutlu yıllar dilerim. İkramlar çok güzel, hepsi de sevgi ve emekle hazırlanmış. Hazırlayanların ellerine sağlık, afiyetler olsun. Sevgiler.

IŞIL dedi ki...

damadınıza hayırlı yaslar dılıyorum zıyaretınıze mutlu oldum hep beklerım

yildiz dedi ki...

Kizina ve esine mutluluklar diliyorum,daha nice günleri hep beraber yasamaniz dilegiyle...

Yapilan hersey cok güzel,hepinizin ellerine saglik.

Cake Life Behiye dedi ki...

Ablacım daha nice güzel günler geçirmeniz dileğiyle:)
mönüde çiğköfte bile var,mmm ellerinize sağlık..

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

damadına mutlu yıllar canım herşey muhteşem görünüyor ellerinize sağlık..öpüyorum

Bunlarada bakmak istermisiniz

Related Posts with Thumbnails