Tereyagi ve Peynir - Butter und Käse


Alman ve yabanci bayanlar toplantimiz yine cok güzel eglenceli gecti. Degisik kültürlerin mutfagini gezdik yine. Bu haftamizin konusu teryagi ve peynirdi. Arkadaslarin getirdikleri bu konu altindaki yiyecek tariflerinden hangisini uyguluyacagimizi Sigrid ile beraber sectik ve ortaya cikanlar sunlar oldu:
Peynirli Pirasa corbasi
Peynirli canak
Peynirli salata
Ispanakli peynirli Gözleme
Künefe

Yapilan her sey harikaydi, tarifleri arkadasim cogaltip projenin sonunda arkadaslara bir dosya seklinde verecegimiz icin simdilik tarif yazamiyorum. Gözleme ve künefe bizim mutfaktan. Ama digerleri de ilginc ve nefis idi.

26 yorum:

  1. Ayyy..Ablacım görüntü çok güzel..Peynir tereyağ denmiş ama o resimdeki patates gibi sarı hani çukur olanlar..Bak tadını merak ettim..Peynirin her türlüsünü severim...Ayrıca ne güzel böyle din,dil,ırk ayırt etmeksizin insanlarla arkadaş ve dost olabilmek..Değilmi..Birkaç yabancı düşmanı hepsini gözümüzde kötü gösteriyor gibi geliyor bana..Öznur'da sende(baharçiçeği)hayranım ikinize keşke bende sizinle oralarda böyle etkinliklerde bulunabilsem..ahh keşkem..
    Ablam şu köşeli tabakta gözüm kaldı yav:) Neyse ben lahanalara bakmaya gidiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. haa.sen o slidedeki pembe bluzlumusun mavi eşarplımısın..amanın ikiside çok hoşlar..annecime benzettim fiziklerini..

    YanıtlaSil
  3. ooo süper şeyler gözüküyor tereyagıyla yapılan ürünlerede ohh mis gibi içine çekeceksin peynirli ürünlere de bayılırım...

    YanıtlaSil
  4. Ayse ablacim tüm katilanlarin ellerine emegine saglik.Cok güzel bir olya ,keske heryerde yapilsa böyle etkinlikler.Bizlerle paylastigin icinde tesekürler. Ayse ablacim ben blogumu gecici olarak ziyaretcilere kapattim. Bir iki hafta denicem.Nette öyle okudum. Kapatinca gönderemeyince sacma reklamlari,bir daha göndermiyorlarmis. Sanada haber vermek istedim canim.Sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
  5. Ooo sunum çok şık :))

    YanıtlaSil
  6. merhaba ayse ablacim, bu faliyetlerine hayranim, ben iki ufakllkla pek böyle etkinliklere katilamiyorum, yoksa bende severim ilerde insallah...
    cok güzel vakit gecirdiginiz belli oluyor
    öpüyorum ablacim...

    YanıtlaSil
  7. valla tarifleri merak ettim görüntüler çok güzel herkesin ellerine sağlık öptüm sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hepsi güzel...
    Sayfa düzenin, resim ve slayt yerleştirme tekniğini de beğeniyorum.
    Sevgiler canım... :))

    YanıtlaSil
  9. Adsız21:40

    Büyük bir dayanisma olmus,herkesin ellerine saglik diyorum.Gözlemeler süper olmuslar:)

    Selamlarimla,Serap.

    YanıtlaSil
  10. Ayse ablacim,
    yine hep beraber cok güzel vakit gecirmissin Alman bayanlarla, ne güzel aktiviteler bunlar, insan imreniyor gercekten.

    Her iki tarafin hazirladiklari icin herkesin ellerine ve emeklerine saglik diyorum.

    Selamlar ve kocaman öptüm

    YanıtlaSil
  11. lezzeti cok güzel bir toplanti olmus.
    ne kadar degisik tarifler yapmissiniz ,orda olmayi cok isterdim
    Bizde carsamba günü toplandik Alman gurubumuzla basteln yaptik sonbaharla ilgili.resim makinesini götürmeyi unuttugum icin cekemedim yaptigimiz seyleri.
    calismlarinda basarilar dilerim aysecim

    YanıtlaSil
  12. Ayşe'ciğim günaydın canım,daha önce gelip bakmış ama hata oluştuğu için yorum yazamamıştım.
    Herşey çok güzel, yapanların ellerine sağlık. Hele de değişik kültürlerin biraraya gelip, kendi kültürlerini tanışıp paylaşması en güzeli, projelerinizin devamını diliyorum canım. Ayrıca ülkemizi dışarıda en iyi şekilde temsil ettiğin için de çok teşekkürler ediyorum.
    Güzel bir hafta dileyerek sevgiyle öpüyorum canım:))

    YanıtlaSil
  13. ablacim yine süper bir toplanti olmus vallahai bizim burdaki almanlarda türklerde tembel ya:(( ben en iyisi sizin otarafa tasinayim :)) öptüm ablam sevgiler

    YanıtlaSil
  14. AYŞE ABLACIM YİNE SÜPER GÖRÜNTÜLER VAR :) SAYENİZDE YURT DIŞINDA YAPILANLARDAN HABERDAR OLUYORUZ...ETKİNLİĞİNİZ HERZAMN Kİ GİBİ YİNE GÜZEL GÖZÜKÜYOR...ORDA BULUNAN BÜTÜN TÜRK BAYANLARINA SELAMLAR VE SEVGİLERLE..

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel bir faaliyet bu böyle, yapilanlar da sahane. Yapanlarin ellerine saglik, tarifleri de bekliyorum. Sevgilerimi gönderiyorum Ayse ablacim.

    YanıtlaSil
  16. tarifleride istiyoruz keyifli bir gün olmuş belliki

    YanıtlaSil
  17. Öncelikle Yeni evinizde sağlıkla oturmanızı diliyoruz.
    Yapılanların Maşallahı var, emeklerinize sağlık.
    sosyokültürel faaliyetlerde gösterdiğiniz gayret ve çaba takdire şayan...
    Ailecek selam ve sevgilerle..

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, ne kadar guzel etkinlikler organize ediliyor boyle. Ben de severim etkinlikleri ama bizim buralarda pek olmuyor. Ayrica ne oldugunu bilmesemde tabaktaki sunum cok hosuma gitti.Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Selammm Ayse ablammm, yasasin artik özgürüm. Artik ceylanlar gibi blogumda ve bloglarda secem insal.:)))Heralde galiba sanirsam problem cözüldü.Tereyagli peynirinde nefis görünüyor,herkezin ellerine saglik.SEvgiyle kal ablacim:)

    YanıtlaSil
  20. herşey çok güzel..zaten sizin bu etkinliklerinize bayılıyorum....

    YanıtlaSil
  21. SELAM arkadasim peynir ve tereyagi mutfagimizda olmazsa olmazlardan guzel bir deneyim olmus.zevkle okudum.

    YanıtlaSil
  22. Ablacım merhaba..
    Sende görünmüyorsun iyimisin..
    Ben epey takılamadım...Dedim artık yazmıycam epey nete gelemedim..
    Şimdide az dolaşıyordum...
    Görüşmek üzere öptüm..

    YanıtlaSil
  23. Canım bir merhaba demeye geldim, nasılsın, iyimisin inşallah bir yaramazlık yoktur, epeydir sayfanı güncellemedin, bizleri merakta bırakma canım. Güzel paylaşımlarını bekliyoruz.
    Aileceke sevgi ve selamlarımızla...

    YanıtlaSil
  24. Adsız19:57

    selam ben senay, gercekten super bir site, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...

    YanıtlaSil
  25. Selam Senaycigim, begenilerin ve yorumun icin cok tesekkürler canim. Facebook um var, ama pek ilgilenmiyorum, burasi daha cok zamanimi aliyor, sevgiler....

    YanıtlaSil
  26. pırasalı peynir çorbası tarifi nasıl tadı nasıl?

    YanıtlaSil