Dut Pekmezli Bisküvili Puding


Arkadasimin Pembe Tatlar´in Bisküvi etkenligi icin yaptigim kendi deneyimim olan bu nefis pudingi, tesadüfen aksam gelen misafirleimede ikram edip, begenilerini aldim.
Etkinlik icin arkadasima kolayliklar diliyorum...
Dut Pekmezli Bisküvili Puding

Malzemeleri:
300 gr tuzsuz kepekli Bisküvi
100 gr Dut Pekmezi
100 gr Findik ici
50 gr erimis Tereyagi

Puding malzemleri:
1 Paket Vanilyali Puding
Puding icin ve 1/2 su bardagi ek Süt
3 yemek kasigi Irmik
3-4 yemek kasigi Seker

Üzerine 1-2 yemek kasigi Dut Pekmezi, süslemek icin

Yapilisi:
Bisküviler derin bir kaba alinir ve havan eli veya sisenin tabani ile ezilir. Üzerine Dut pekmezi, findik ve erimis yag gezdirilip karistirilir. 25 cm capindaki borcama bisküvi karisimi alinir ve iyice bastirilir.
Puding süt ile pisirlir ve icne seker ve irmik de ilave edilir.
Ocaktan alinan puding bir iki dakika karistirilir ve bisküvilerin üzerine yayilir.
Dut pekmezi ile üzerine damlalar halide sekiller verilir. Hafif soguyan puding buzdolabinda en az 2-3 saat sogutulduktan sonra hafif bir tatli olarak ikram edilir.
Afiyet Olsun!

16 yorum:

  1. Nefiss olmuş ellerinize sağlık hiç yemedim ama denemek gerekir :)) sevgilerleee

    YanıtlaSil
  2. Canım elerine sağlık emininki harika olmuştur...

    Katılım için ayrıca çok tşkr ediyorum canım...

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize saglik cok guzel gorunuyor. Sutlu tatlilari cok severim, en kisa zamanda deneyecegim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım...
    şu pekmezle birde ben anlaşabilsem :)

    YanıtlaSil
  5. Son derece lezzetli bir tadı olmalı.Görüntüsüde çok hoş.İrmiği ve sütlü tatlıları çok severim.Pekmezlede birleşince harika olmuştu eminim:)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel görünüyor..

    pudingin arasından gelen ara ara pekmez tadını düşünebiliyorum..hafif ve sağlıklı..

    ellerine sağlık ...nefis görünüyor..

    YanıtlaSil
  7. Buna benzer bende yaparım ablacım..Ama içine irmik koymadım hiç..Anca kendi yaptığıma irmik katardım..Birde pudinge deneyim bakayım..Üstündeki pekmez hareleri pek canımı çektirdi..
    Eline sağlık ablamın misafiri olmak varıdı şimdi:))

    YanıtlaSil
  8. merhaba ben geldimm:)
    ellerine sağlık her zaman kibi nefis olmuş sevgilerle kal

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel görünüyor puding.Ellerine sağlık ablacım
    peynir fab. geziside ne güzel olmuş

    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  10. Muhteşem görünüyor ellerine saglık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık harika gözüküyor sevgiler

    YanıtlaSil
  12. ablam astin sen artik kendi icatlarin hemde enfes bir görüntü ellerine saglik vallahi bayildim denerim insallah sevgiler

    YanıtlaSil
  13. hem hafif hem sütlü
    tam benlik,pemkmezde nefis bir aroma katmistir. pekmezim varda bu tadilatta mutfagi pek kullanamiyorum bitince tarifi de,eline saglik canim neyecegim

    YanıtlaSil
  14. That looks delicious!

    Thanks for passing by!

    Cheers,

    Rosa

    YanıtlaSil
  15. selamm arkadasimm tatlina bayildim en kisa zamanda denicem.bakarken bile istahim aciliyor.elelrine saglik sevgilerle

    YanıtlaSil
  16. Hayırlı vakitlerin olsun arkadaşım.Tarifini görüp geldim.Çok güzel duruyor ellerin dert görmesin...

    YanıtlaSil