25 Ağustos 2009

Ödülüm var!

Arkadasim ve adasim Tugba ve Ayse´ye cok tesekkürler, bana Krativ Blogcu Ödülünü yollamislar, kendilerine cok tesekkürler bu nazik davranislari icin.


1-Sizi ödüllendirene teşekkür edin
2- Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
3- Ödülün logosunu yayınlayın
4- 7 yaratıcı blogeri ödüllendirin.
5- Bu 7 bloğun linklerini yayınlayın.
6-Ödellendirdiklerinizi bundan haberdar edin.
7- Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın

ve bende bir kaç kişiye ödül sunmak istiyorum...
ayselinmutfagi
bademhobi
hobikurdu
Hamdivehusnucan
mukonungunlugu
nazardegmesin07
sevimliaile
iremlemekanlar
fatosunmutfagindan
Simdi de en zor kısım olan hakkımdaki 7 ilginç şey sanırım neyse bakalım ilginçliklerim nelermiş....
1. Cocukluk dönemindeki aliskanliklardan vaz gecemiyorum mesela;
2. Kücüklükte basladigim pul kolleksiyonunna hala buldugum pullari eklerim,
3. Cocuk iken basladigim eski para kolleksiyonuma yenilerini eklemege devam ediyorum,
4. Oldu bitti yemek ve pasta tarifleri biriktiririm(ama tasiniyorum ve koyacak yerim olmayacak diye cogunu attim)
5. Hala siyah ciltli koca hatira defterimi yazdirmayi cok severim.
6. Eski Burda Modelllerine bakmak cok ilgimi ceker.
7. En cokda kumas biriktirme takintim var, simdi bunlari yazdikca, a a a yeter artik dedim, bunlardan kurtulmam gerek:))


Tasiniyorum arkadaslar, bir süre sizlere ugruyamiyacagim. Paketlerin ucundan tutmaya yardim etmek istermisiniz:))

15 yorum:

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

ablacim bayagi ilginc aliskanliklarin varmis yani ödülün icinde tebrik ederim islerinde de kolayliklar diliyorum öptüm sevgiler

gelincik dedi ki...

çok ilgin alışkanlıklar ama keyiflidir heralde yıllardan beri vazgeçmediğine göre taşınma işinde kolaylıklar diliyorum allah yardımcın olsun yeni evindede mgüle güle mutlu huzurlu otur inşallah

Baharcicegi dedi ki...

ödüle layik bir blogun var daha iyilerinide hak ediyorsun
ramazani serifin mubarek olsun,bereketiyle huzuruyla hayirli ramazanlar dilerim canim

pembe tatlar dedi ki...

tbrk ediyorum canım...

birdilimdus dedi ki...

Ablacığım kolay gelsin taşınmmak zor iş vallahi, ödülünü de tebrik ederim. Hayırlı Ramazanlar dilerim...

Sevgiler,
Evren

nurşen dedi ki...

Teprik ediyorum,ödülünüz hayırlı olsun.Taşınmak çok zor ,kolay gelsin diyorum. Sevgiler

Hayat dedi ki...

Canım benim,
Allah c.c. yolunuzu açık etsin, kolaylaştırsın işlerinizi, sizin için yeni mekânınızı hayırlı kılsın.
Duamızla yardımcı oluruz inş. : )
Öptüm canım.

zehra dedi ki...

ödülünü tebrık ederım :)
tasınma konusundada allah yardımcın olsun zor iş vallahi

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;21.08.2009--05.09.2009 Tarihleri arasında “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3 “OLACAKTIR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HER TÜRLÜ TARİF YOLLAYABİLİRSİNİZ İSTER SALATA İSTER YEMEK İSTER GUZEL BİR SOFRANIZI BİZİMLE PAYLŞAŞMAK İSTERSENİZ MUTLULUK DUYACAĞIM . TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.
CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİN ÇOK BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM..

Gelibolu17 dedi ki...

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ-3-

HAZIRLAYANLAR

HTTP://PORSELENDEMLİK.BLOGCU.COM

HTTP://GELİBOLU17.BLOGSPOT.COM

HTTP://BİRDEMLİKSOHBET.COM

6 EYLÜL 2009 - 19 EYLÜL 2009

tarihleri arasında GELİBOLU17 yani ben,


HTTP://GELİBOLU17-MİDEDENKALBE.BLOGSPOT.COM

adresimde sizleri ağırlamaktan mutluluk duyacağım.
her türlü yemek,çorba,tatlı,tuzlu iftar ve sahur için hazırladığınız tarifleri,
sayfanızda yayınlayıp bana haber verirseniz,zevkle sayfamda yayınlayacağım...
şimdiden katılımlarınıza çok teşekkür ediyorum...
sevgiler

Not: cboxa bırakılan mesajlar gözden kaçabileceği için,
yoruma bırakmanız önerilir....
sevgiler

SeyyAh dedi ki...

Merhabalar...
İzin dönüşü ev işleri yoğunluğundan arkasından Mübarek Ramazan ayının getirdiği misafir ağırlama derken , çektiğimiz resimleri ayarla, dosyala, yazı ön hazırlıklarını yapalım derken sizlere uğrayamadık.
Çok şükür hep iyiyiz, dostlara teşekkür ve dualarımız yolluyoruz.
Umarız taşınma işiniz bitmiş, yorgunluğunuzu da atmışsınızdır.
Ailecek selam ve sevgileirimizi bırakıyoruz.

sevimin sayfasi dedi ki...

ablacim kolay gelsin, insallah cabucak yerlesirsin
ödülün icin tebrik ediyorum
kocaman öptüm hayirli ramazanlar diliyorum ablacim

avcı dedi ki...

Seçkin ve özenli bloğunuza Link Avcısı "Gül Grubu Yemek Blogları" arasında link vermiştir, selamlar.

SELİN dedi ki...

tebrikler.... :)

Gönül dedi ki...

tebrikler hayatım.....

Bunlarada bakmak istermisiniz

Related Posts with Thumbnails