Hashasli Kek, Cikolatali tombulcuklar ve Demet anne oldu...

Not: Bu resim netten alinmistir!


Hashasli Kek


Cikolatali Tombulcuklar

Bu gün cok güzel bir haber aldim, arkadasim Gülsevil´in nur topu gibi bir oglan torunu olmus, az evel bana telefonla bildirdiginde kalbim küt küt ativerdi birden.
Allahim cümle evlat ve torun istegenlerede nasip etsin, hayirli ve özürsüz evlatlar nasip etsin insallah. Demet anne oldu darisi cümle istegenlere olsun insallah. Amin
Iste daha gectigimiz sali günü Gülsevil arkadasim ve Demetin bizler icin yaptiklari bu nefis pastalari yayinlamaya firsat bulamadan, hayirli haberi aldim. Arkadasim daha neler neler yapmisti ama ben digerlerinin fotografini cekmege unuttugumdan, sadece bunlari ekliyorum. Arkadasima bu nefis ikaramlarindan dolayi cok tesekkür ediyorum, sofralarin bereketi ve agizlarinin tadi hep böyle güzel olsun insallah. Allah sagligini ve sifasini versin.
Demet´ten daha sonra tarifleri alip ekliyecegim, simdilik nefis pastalarin fotograflarini ekledim.

10 yorum:

  1. Adsız10:46

    Ayse ablacim, yeni dogan bebise Allah'tan saglikli ve uzun ömürler diliyorum. Muffin ve hashasli kek harika görünüyor, arkadasinin ellerine saglik. Güzel bir hafta sonu tatili gecirmeni diliyorum canim.

    YanıtlaSil
  2. Allah analı babalı büyütsün..
    İyi haftasonları dilerim........

    YanıtlaSil
  3. Allah anali babali buyutsun.Bebeyede uzun omurler versin rabbim.
    Arkadasinizinda ellerine saglik nefis ikramlar hepsi.

    YanıtlaSil
  4. HAYIRLI OLSUN BEBEGINIZ
    MASALLAH
    BU ARADA TARIFDE SUPER OLMUS ELLERINIZE SAGLIK

    YanıtlaSil
  5. ailesinin gözü aydın...Allah uzun ömürler versin bebeğe...

    ne kadar güzel bir haber...tebrik ediyorum demeti ve ailesini..

    yaptıklarıda harika..ellerine sağlık demetin...

    senide kocaman öpüyorum ayşe ablacım...

    YanıtlaSil
  6. sevgili ayşe güzel temennilerine candan katılıyrum.çocuklarımız sonsuza kadar mutlu olsunlar güzel torunlar versinler:) sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. Allah analı babalı büyütsün..
    Allah hayırlı uzun ömürler versin, muffinler ve haşhaşlı kek harika gözüküyor ellerinize sağlık sevgilerlee

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün bebişi:)
    Haşhaşlı kekin tadını biliyorum bende yapıyorum ve bayılırımmm muhteşem görünüyor,tombulcuklarda nefis ellerine sağlık canımcım..öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ablacım Gülsevil'in gözleri aydın olsun..Allah c.c. analı babalı büyütsün amin..
    Misler gibi kokar şimdi bebiş..Lezzetler nefis helede tombulcuklarda gözüm kaldı...Kızım çok sever böyle minik kağıtlarda yemeyi..Ama ben üşenirim pay etmeye:))) Görmesin hemen sende yap diye dürter beni..
    eline sağlık ablacım sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Adsız20:46

    allah analı babalı buyutsun saglık ve sıhatli olması dilegi ile
    http://bulentmenekse.blogcu.com/

    YanıtlaSil