29 Mayıs 2009

Arkadaslarima ikram!


Aksam oturmaya gelen arkadaslara yaptigim yiyecekleri sizlerle paylasmak istiyorum. Ilk defa denedigim, bu püre türü Patates Salatasi.

Defalarca yaptigim bu Kus yuvasi cögreyini bu defada kavrulmus soganla yaptim. Istegen sogansiz yapmak icin burdan tarife ulasabilir. Soganli kus yuvasi tarifi ise asagida veriyorum.
Kisir
Soganli cörek daha evel örgülü celenk seklinde yapmistim, Burdan tarife ulasabilirsiniz.

Nefis Saray tatlisi tarifimede buradan bakabilirsiniz.

Not: Kisirin tarifini daha sonra yazacagim....

22 yorum:

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

Ayşeciğim ellerine sağlık görüntüler insanın canını nasılda çektiriyor bir bilsen yakın olsak bizlerde gelir tadardık bu nefis yiyeceklerden hepsi birbirinden harika olmuş hayırlı cumalar sevgiler çok öpüyorum canım

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Hepsi birbirinden güzel görünüyor. Kuş yuvana bayıldım.
Sevgiyle kal.

pembe tatlar dedi ki...

Hepside birbirinden nefis ellerinize sağlık:)

tugbatugba dedi ki...

KARNIMDA ACIKMIŞTI ZATEN SÜPER MAMALR BUNLAR YAWWW

SOFRAM dedi ki...

Canım ne güzel yeniden bu güzellikleri görebilmek. Hepsi de harika görünüyor Ayşe'ciğim, ellerine sağlık, yiyenlere de afiyetler olsun,sevgilerimle öpüyorum...

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

blogunun tekrar açılmasına çok sevindim.ikramlık mamalarında çok güzel ellerinize sağlık sevgiler.

İNCİ dedi ki...

Ne güzel bir menü olmuş.Özellikle tatlıya bayıldım eline sağlık:))

zehra dedi ki...

ayy masallah hepsı super gorun uyorlar

Ayseden dedi ki...

Aman aman ellerine nazar değmesin canım adaşım. Döktürmüşsün... Teşekkürler

Sevil Altunel dedi ki...

hepsi hepsi harikada arkadaşım.ben tatlıya bayıldım.ellerine sağlık..sevgiler..

TAZE NANE dedi ki...

Harika görüntüler. Bak bak doyamadım.
Bu arada bloğunun tekrar açılmasına çok sevindim. Sorun neydi nasıl düzeldi, kime baş vurdun. Ama düzelmiş olmasına çok sevindim.
Sevgiler.

sevimin sayfasi dedi ki...

hepsi birbirinden güzel görünüyor,
ellerine saglik
kocaman öpüyorum

yapraksarma dedi ki...

canım merhaba,tariflrinizi hepsi birbirinden güzel.uğramanızada çok sevindim.teşekkürler

lezzet sefasi dedi ki...

hepsi nefis olmus canim elelrien saglik.

iremlemekanlar dedi ki...

Ayşe hanım nefis nefis nefis olmuş bu ne güzel ikramlar kuş sütü eksik ellerinize sağlık hepsi birbirinden güzel olmuş

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmmmmmmmm hepsi birbirinden leziz görünüyor ellerine sağlık canım...öpüyorum iyi haftalar

Adsız dedi ki...

selam hayırlı haftalar dilerim arkadaşıma birbirinden güzel tariflerin ellerine saglık www.safiyece.blogcu.com

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

ablacim hepside sahane ellerine saglik hayirli haftalar dilerim sevgiler

www.yapraksarma.blogcu.com dedi ki...

canım Antepli olduğunu bilmiyordum BENDE gAZİANTEPLİYİM.BU DURUMA ÇOK SEVİNDİM.SEVGİLERİMLE

Baharcicegi dedi ki...

tam bir ziyafet masasi olmus,hepside birbirinden lezzetli olmus ellerine saglik canim

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

ne güzel şeyler bunlar ellerine sağlık misafirlere afiyet olsun .sevgiler

lemaninignesinden dedi ki...

canım muhtesem lezzetlerını kaçırdım bloguna gırılmıyordu çok ugrastım sorun bendemi bilmiyorum

Bunlarada bakmak istermisiniz

Related Posts with Thumbnails