Ankarali Arkadaslara Duyru!

Merhabalar Arkadaslar,
arkadasimiz Nalan´in, Kaat´i sanatinin kurs duyrusunu sizlerle paylasmak istiyorum.(arkadasimizin diger blogu)
Bu unutulmaya yüz tutmus el sanaatimizi yasatmak ve ögretmek adina arkadasimiza basarilar diliyorum.
Ankara´li arkadaslara duyrulur, bol katilimli güzel paylasimlar olur insallah.
Ankarililari kiskandim inanin, keske Ankara´da olsaydimda bende katilsaydim dedim.

ANKARADA KAAT'I KURSU AÇIYORUZ



Kaatı sanatını Tanıtmak ve öğretmek amacıyla işbirliği yaptığımız IZMIR KULTUR VE DAYANISMA DERNEGI
(Ankara'da Yaşayan İzmirliler)ile hazırladığımız proje başlıyor. Üstte ve altta afişlerini gördüğünüz bu çalışmaya katılmak isterseniz bana e-mail veya yorumla ulaşabilirsiniz.(resme tıklayarak ayrıntılı görebilirsiniz)
Ya da derneğe telefonla,e-mail ile ,şahsen de başvurabilirsiniz.

Kursumuz

Derneğimiz gençlerinin oluşturduğu Gnç-İz Proje Topluluğu, unutulmaya
yüz tutmuş geleneksel tasvir ve süsleme sanatlarımızdan biri olan
Kağıt oymacılığı sanatı "KAATI"sanatının canlandırılması ve genç
nesillere öğretilerek çağdaş, genç, enerjik bir dokunuşla
uyandırılması, hayata döndürülmesi ve geçmişten geleceğe
kazandırılması amacıyla; kaatı sanatçısı Nalan Güler ile belirli bir gruba "KAATI"
yapımının öğretilmesi; yapılacak konferans, sergi ve hazırlanacak
kitap çalışması ile de geniş bir kitlenin bu konuda bilgilendirilmesi
ve eğitimlerle canlandırılarak geleceğe kazandırılması için "Türk
Süsleme Sanatlarından KAATI Sanatını Duydunuz mu?" Projesini
hazırlamıştır. Projemiz, DPT'ye bağlı AB Eğitim ve Gençlik Daire
Başkanlığı-Ulsal Ajans arafından kabul edilmiştir.Bu Projemiz
kapsamında ayrıca Hüsn-i Hat Sanatı, Tezhip Sanatı, Ebru Sanatı
hakkında bilgilendirmeler de yapılacaktır. Ocak ayında Proje
çalışmasına başlanacak olup,dönem sonuda üretilen eserler yapılacak
bir konferans beraberinde sergilenecektir.
--
Zehra ZİHNİOGLU
Yönetim Kurulu Başkanı
IZMIR KULTUR VE DAYANISMA DERNEGI
(Ankara'da Yaşayan İzmirliler)

Tel&Fax: 0-312-435 731
Tel&Fax: 0-312-435 6803
GSM : 0-537 471 8500
e-posta : izderankara@gmail.com
Web : www.izderankara.org
Adres :Bayındır-2 Sok.No:39/8 Kızılay/ANKARA

10 yorum:

  1. hiç duymamıştım. Ne kadar güzel bir beceri bu. organizasyonda süper. keşke vakit bulabilseydim katılmaktan çok zevk alırdım

    YanıtlaSil
  2. selam,
    bloğuma uğrayıp yorum bıraktığın için teşekkürler
    evet okumanı tavsiye ederim
    umutu
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ayşe'cim çok tşkler ilgine..Ankara'da olmak vardı dimi..Ne güzel olurdu..Benimde bildiğim arkadaşlar üçü beşi geçmez Ankara'da..Hatırlatırım onlarada..
    Sayende gitmiş kadar oldum bende..

    YanıtlaSil
  4. ayşeciğim ,çok zarifsin ve çok düşüncelisin.teşekkür ve sevgilerimi yolluyorum.kurs sırasındaki performans ve tecrübeyi bakarsın on-line hale getirir buralardan yayımlayabiliriz,veya bir proje de senhazırlarsın almanyada da bir kurs açıveririz...
    uuuuuf valla ne güzel olur .Yeşil pasaportum hâlâ aldığım gün gibi ...start bekliyor.

    YanıtlaSil
  5. Adsız15:41

    selamlar canim,

    nasilsin?

    malesef ankarada degilim,

    canim insaALLAH sne iyisindir.

    hayirli günler dilerim, öptüm

    YanıtlaSil
  6. bu sanatı hiç duymamıştım ankarada olsam gitmek öğrenmek isterdim.
    Ankaralılar kaçırmasın bence.
    Sevgiler..
    Öptüm by..

    YanıtlaSil
  7. Ayşe ablacım
    hiç duymamamıştım bilgilendirmen için çook teşekkürler

    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  8. Canım beğendiğin patiğin ayrıntılarını yayınladım bakarsan sevinirim.iyi geceler!

    YanıtlaSil
  9. Ben hıç duymamıştım .Ankarada olmak varmış.Sevgıler canım..

    YanıtlaSil
  10. Hiç duymamıştım, ne hoş.. Keşke vakit olsa da gitsem..paylaşım için teşekkürler..
    sevgiler

    YanıtlaSil