1. yari yil karneleri alindi!


Almanyanin Schleswig-Holstein Eyaletinde karneler bu gün alindi.
4 aydir calistigim ilk okulda cocuklarin bazilari karnelerindeki kötü durumlarindan dolayi aglarken, bazlari zayiflari olmadiklarindan memnun, bir kismida karneleri cook iyi oldugu icin cok sevincliydiler.
1. yari yil karnesi alindi ama burda yari yil tatili olmadigindan, pazartesi cocuklar yine okula devam edecekler. Almanyada, sonbahar, kis ve ilk bahar aylarinda asagi yukari 15 günlük tatiller var. Yaz tatili ise sadece 6 hafta ve her eyaletin tatili genellikle ayri zamanlarda . Her sene bu tatilerin zamani degisiyor.
Bu gün karnelerin alinmasi dolayisi ile cocuklar okludan erken alindi, hic birinin bu gün ev ödevi yok idi. Ev ödevleri olmadigindan, ev ödevi grupunda olan arkadaslarla bende eve erken döndüm..
Tüm cocuklara 2. dönemde basarilar diliyorum.

10 yorum:

  1. canim ablam
    bizim karnelerde alindi ama biz gecen hafta aldik bizimde biri parlak ama digeri azcik limoni :((
    meyse söz verdi bakalim daha cok caliscam diye rabbim cümlemizin evladina zihin acikligi versin
    sevgiler ablam

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar değişikmiş orada karne.
    Hem ben okudum, hem evdekinlere okudum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bizim burda haftaya aliniyor karneler ve bir hafta tatil okullar.
    bakalim bizim oglusun karnesi nasil olacak.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ayşecim bizde karne dendimi tatil akla gelir bilirsin:D bçylesi hoş değilmiş yaaa..
    Sevgiler öptüm by

    YanıtlaSil
  5. Adsız11:58

    AY NE GUZEL KARNE SEVİNCİ İNŞ. BENDE KIZIMDA YAŞICAM O GUNLERİ RABBİM YAVRULARIMIZA ZİHİN ACIKLIGI VERSİN..

    YanıtlaSil
  6. Benim henüs okula giden cocugum yok ama yigenlerim bana müjdeyi verdiler.Onlarla bende cok sevindim,her ikiside sinif birincisiymis.Allah herkezin evladinin yolunu acik etsin.Sevgiyle kal ablacim:)

    YanıtlaSil
  7. Bızımkılerde aldı karnelerı.Ama burda tatıle gırdıler .Bu hafta son .Onumuzdekı hafta ıkıncı yarıyıl baslıyor.Kucak dolusu sevgıler canım..

    YanıtlaSil
  8. Adsız02:20

    sevgili Ayşe hanım
    tariflerinizi büyük bir ilgiyle takip ediyorum.öncelikle çok teşekkür etmek istiyorum..
    ben size birşey danışıcam.türkiyede Philadelphia peyniri çok pahalı (kraft marka,labne peynırı gıbı krem bır peynır )kutusu 20 tl.bu peynirden cheesecake bir harika oluyor.bilmem hiç denedinizmi?benım sormak ıstedıgım bu peynır almanyada varmı?bulunuyormu?ve eger mevcutsa bır dahakı market alısverısınızde benım ıcın fıyatını aklınızın bır kosesınde tutar buraya yazarmısınız?
    eger tahmın ettıgım gıbı olursa onumuzdekı ay kuzenım almanyaya gıdıyor ona sıparıs etmeyı dusunuyorum.ınanın yedıgım cheesecake den sonra butun bunlara deger:)lutfen eger denemedıysenız bu peynırı bulursanız mutlaka kullanın..
    cok cok sevgıler selamlar
    pınar

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar Pinarcigim, canim ziyaretin ve güzel yorumun icin cok tesekkürler.
    Phledelphia peynirler burda 1,49 €.
    evet haklisin türkiyede bu peynirler cok pahali. Hatta gecen arkadas akrabalarina cheesecake yapmak icin 10 kutu türkiyeye bu peynirden götürdügünü söyledi. Burdan istetmekte hakkin var. Bende bu gibi kekleri cok seviyorum. Bazen ucuzluga girince ayni peynirler 1,19€ da oluyor. cok miktarda istetirsen hemeb derin dondurucuca atarsin, cünkü tarihleri cabuk bitiyor, sevgiler pinarcigim.

    YanıtlaSil
  10. Adsız00:22

    ayşecim cevabın için çok teşekkür ederim:)çok naziksin.bana çok yardımcı oldun inan.kuzenime getirebileceği kadar çok ısmarlamayı düşünüyorum:)
    sevgiler izmir'den...
    pınar

    YanıtlaSil