Blogcu Bulusmasi


Burdan bir blogcu arkadasima cook tesekkür etmek istiyorum.
Bu kisi Blogda tanidigim, yüzünü görmeden kaynasip anlastigim ve dügünümüz sirasi kizimin gelinliginin üzerine net den bir etol arariken, arkadasimin bana fikir verip yardimci olmasi, bana hemen bu adresdeki etolü bana gösterip, sonrada "istersen bu etoli ben senin kizina islerim, oda benim kizim" diyen blogcu arkadasima gurbetci66 ya cook tesekkürler ediyorum.
Arkadasim gurbetci bize yakin ve kizimin kaldigi sehirde oturuyor. Birgün msn de konusarak bulusmaya karar verdik ve bulustuk. Beraberce oturup konustuk, tanistik ayrica kizimin ünversite arkadasinin da komsusu olmasi büyük bir tesadüf idi. Kizimin dügününe kendisinide davet ettim ve davete icabet etmeside beni cok sevindirdi. Hatta dügünde, hediyeler taktim edilirken, bende simdi Aysenin blogcu arkadasindan diye söyliyeyim mi demeside cok hostu (ama tabi öyle demedi).
Iste bir güzelblogcu bulusmasi ve gurbette akrabalardan uzakta da olsak, burdaki dostluklar ve icten yapilan yardimlar beni cok duygulandirdi.
Canim gurbetci66 her sey icin cok tesekkürler. Etoller cok hos olmustu kizimda begenerek sirtinda tasidi, ellerine saglik canim. Digerinide bana yapmissin ama ben diger kizima sakliyorum, dügününde kücük kizimda gelinliginin üzerine alir insallah...

Tekrar ellerine saglik canim.
Kimbilir kimler Bloglar sayesinde, benim gibi böyle cana yakin blogcuarkadaslar edinmis ve bir arkadasa daha sahip olmuslardir???

14 yorum:

  1. Değerli ve sevgili Gönül Dostumuz...
    Bildiğiniz gibi kalp rahatsızlığı olan biriyim. 1,5 ay kadar önce ani ağır bir rahatsızlık nedeni ile uzak kaldım o nedenle sizlere uğrayamadım.
    İnşallah kısa zamanda tekrar paylaşımlarda birlikte olabilmek arzusu ile...
    Nice sağlık dolu esenlikli günler diliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Ayse ablacim öncelikle cok sevindim, her ikisini de tebrik ediyorum. Allah kizina ve damadina ömür boyu mutluluklar versin insallah

    dedigin gibi burdaki arkadasliklar cok icten ve samimi, belki burda gurbete oldugumuz icin birbirimize daha bir deger veriyoruz...
    blogcu bir arkadaslada bulusmanada cok sevindim, bende cok merak ediyorum ben nezaman bir blogcu arkadasla tanisacam, cok isterdim birisinle tanismayi...
    insallah oda bir gün olur...

    kocaman öpüyorum ayse ablacim

    YanıtlaSil
  3. Canım çok güzel arkadaşlıklar kuruluyor bloglarımız sayesinde. Buda onlardan sadece biri:) değilmi.
    Arkadaşın ellerine sağlık kızınada ömür boyu mutluluklar dilerim.
    Hoşçakal.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili arkadaşım güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.Allah evladının da yuvasından mutluluk ,huzur,sağlık ve bereketi eksik etmesin.Sevgiler.Melek

    YanıtlaSil
  5. ayşe ablacım kızının düğünü olmuş Allah bir ömür boyu mutluluklar versin mutlulukları daim olsun ...
    arkadaşının sana bu şekilde hediye vermesi çok güzel kim bilir naısl yakışmıştır kızına ablacım arkadaşının ellerine sağlık öptüm...

    YanıtlaSil
  6. Çok şık olmuş gurbetci arkadaşın ellerine sağlık.
    Blog sayesinde hepimizin çok güzel arkadaşlıkları oldu.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. 2009'un tüm istediklerinizi vermesi dileğiyle...

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  8. Hayatcım kızına yeni hayatında mutluluklar diliyorum bir ömür huzur bulsun evliliğinde...gurbetçi arkadaşında ellerine emeklerine sağlık....

    yeni yılınızıda kutluyor güzel bir yıl geçirmenizi diliyorum..sevgilerimle öpüyorum

    YanıtlaSil
  9. Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle tüm dostların yeni yılı kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  10. Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice yıllara!

    YanıtlaSil
  11. ablcım merhabalar gurbetcinin ellerine sağlık hayırlı olsun allah bir yastıkda kocatsın
    yeniyılını tüm yüreğimle kutlar daha niceyıllar sağlıkla başarıyla sevdiklerinle birlikte görmeni geçirmeni diliyorum.. dün rüya yarın hayaldir..rüyayı mutlu,hayali umutlu yapan bugündür,gönlün neyin özlemini çekiyorsa yarınlar sana onu getirsin....YENİ YILIN KUTLU OLSUN..!!..

    YanıtlaSil
  12. Ayşecimmmm,
    2009 un sağlık sıhhat dolu, mutlu huzurlu ve tüm dileklerinin gerçekleştiği bir yıl olmasını diliyorum ...Çok öpüyorum seni..

    Bu arada kızına da bir ömür boyu mutluluklar diliyorum, bir yastıkta kocasınlar :)

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  13. Canım,
    bembeyaz yağan kar, ne yaşanmışsa yaşansın örter geçmişin hatalarını... Yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir başlangıç... Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle yeni yılınızı kutlarım. Her şey gönlünüzce olsun!
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  14. Etolünüz süper görünüyor..Elinize sağlık...Yeni yılın tüm ümitlerinize tercüman olması dileğiyle...Sevgiyle ve dostça kalın

    YanıtlaSil