Günün Kardes Blogcu´su secildim

Canim Arkadasim yuksektopuklar 28.10.2007 de, diger bir blogum olan http://maharetler.blogcu.com/ "Günün Kardes Blogu" secmis, bu olaya cok sevindim, böyle güzel bir blog sahibinin beni onurlandirmasindan kivanc duydum. Arkadasimin diger blogunu bir ziyaret edin cok güzel konulara deginip, cok güzel yazilari ve paylasimlari var. Ben kendisini, onun ustalikla anlattigi kadar anlatamasamda benim icin yazdiklarini okuyunca, evet ben buyum, sanki arkadasim beni cok yakindan taniyor, hergün görüsüyoruz izlemini verdi, cünkü blogumu cok güzel incelemis ve harika gözlemleyip, müthis bir edebiyati ile bizlere her gün bir blogu kardes blogcu olarak tanitmis ve su andada yeni basarilara yelken acmaya baslamis. Canimyuksektopuklar senin yeni projelerinde Allahtan kolayliklar diler, calisma ve yazma azminin devamli olmasini temenni ederim, sevgiler...




Günün kardeş bloğu Maharetler.blogcu.com

Adı zaten belli ediyor bloğun içeriğini, gerçekten öyle. Ben daha bloğa girmeden arkadaşımızın profilini okuyunca ‘aa, aaaa,’ diye diye şaşkınlıktan kendimi alamadımJ. İnsanın bu kadar istekle, azimle ve büyük bir başarma hırsıyla nasıl kendi hayatını yönlendirebileceğine şahit oldum. İnanılmaz bir yoğunluk, çalışma- öğrenme isteği, bunun sonunda alacağımı aldım diyerek kenara çekilmeden aynı gayretle çevresindekilere de tüm öğrendiklerini paylaşmak için çabalamak!.. sevgili maharetler böyle bir bayan işte J, dolu dolu, enerjik, yerinde duramayan ve sürekli bir şeyler öğrenme isteğiyle yaşayan…

Canım maharetler, bloğunu öyle bir donatmış ki, abartmıyorum yaklaşık iki saattir onun bloğunu inceliyorum ve neyi daha önce anlatayım, hangisinden bahsedeyim diye kararsız kaldım. Zaten bu süre zarfında hiç sıkılmıyorsunuz J. Bloğun adının maharetler olmasından anlamışsınızdır hobi ve yemek alanında olduğunu, ama sadece bunlar değil. Eh blog sahibi bu kadar hiperaktif bir bayan olunca haliyle bloğa eklenen konularda oldukça çeşitli oluyor. Canım maharetler kendi elleriyle yaptığı birbirinden güzel yemekleri, el emeği ürünleri yayınlamış yayınlamasına ama sağolsun gezip gördüğü o güzel yerleri, çalışma arkadaşlarıyla yaşadığı güzel etkinlikleri, eğlenceli gezi ve projelerini öyle eğlenceli bir şekilde resimlemiş ve anlatmış ki zaten onlara bakmaktan yemek tarifleri ve hobilerim bölümüne uğramak aklınıza gelmiyor. Sevgili arkadaşım Almanya’da yaşıyor ve oranın tüm güzelliklerini fotoğraflarıyla bize sunuyor, oldukça canlı çekilmiş resimler bir de onun sevimli ve ayrıntılı anlatımıyla öyle güzel bütünleşmiş ki sanki oradaymışsınız gibi hissediyorsunuz.

Arkadaşımız aynı zamanda bir anne J, üç çocuğa sahip, bir yandan onlar için didinip, bir yandan tüm sevdiği arkadaşları için sürekli çabalayan bir anne. Bloğunu o kadar çok inceledim ki, hiçbir yazısında bile sitem ettiğini göremedim. İşini sevgiyle yapıyor belli J hemde çok belli, yazılarından bile anlıyorsunuz heyecanını, mutluluğunu J

Gelelim bloğuna, kategorilerim bölümünde yok yok maharetler bloğunda : Beyaz is , Borekler, Bos vaktim kalirsa, Ceyiz Sandigindan, Dantelcalismalari , El isleri ,Gezdigim yerler, Giyim ,Kahvaltilik ,Kumas Boyama, Kutlamalar, Oda Takimlari, orgu isleri, Pastalar, Projelerim, Salatalar ,Takilar, Tatlilar, Turkiyede Tatil, Yazilarim, Yemekler

Aynı zamanda hem dikiş kursu, boyama kursu hatta yemek kursu veren usta bir öğretmenin sahip olduğu blogda her şeyin en güzelinin olacağını tahmin edersiniz J, yemekler nefis, el işi örnekleri ise her zaman kolaylıkla yapabileceğiniz türden bir anlatımla gösterilmiş.

Ben daha uzuuuuun uzun incelerim bu bloğu, henüz bitiremedim çünkü J . canım maharetlere ben ilk olarak güç kuvvet diliyorum ki şu temposu hiç bozulmasın, yine bu neşesi ve gayretiyle devam etsin tüm yaptığı işlerine, ve elbette çocuklarıyla beraber mutlu mutlu yıllar diliyorum.

memleket özlemi çok çok hissediliyor canım arkadaşımın yazılarında, kolay değil onca uzaklıkta sevdiklerinden ayrı yaşamak. Blog bunun içinde güzel bir aracı bence ayrı olanlar için J,özellikle uzakta olan arkadaşlarımızın yoruma daha çok ihtiyacı olduğunu düşünürüm nedense.

Hepimize hitap eden bir blog maharetler bloğu, değişik yemekler öğrenmek isteyen, hobilerle ilgilenen arkadaşlarımızın kesinlikle uğraması gereken bir adres. Bunun yanında her zaman güleryüzlü bir dostunuz olmasını da isterseniz maharetler bloğunu ihmal etmeyin, aramıza katılalı çokta fazla olmamış, yani yeni sayılır. Onu hem ziyaret edip bir merhaba demek, hemde yeni açtığı bloğu için moral vermek isterseniz burdan lütfen J

http://maharetler.blogcu.com/

5 yorum:

  1. RAHMETLİ babacığımın bir lafı vardı eş elden, evlat belden,kardeş nerden kardeşlik gibi varmı hepimiz kardeş olsak dünyanın güzelliklerine tadına o zaman varacağız sizi kutluyorum bende bir kardeşinizim sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. Aysecim cok tebrik ediyorum,ne güzel bir olay,ben olsam bende cok sevinirim.Ne güzel arkadasliklar doguyor bloglarda demi.

    YanıtlaSil
  3. bu blog dostluklar� ben� cok heyecanlad�r�yor h�c b�rb�rler�n� tan�mayan �nsanlar�n paylas�mlar� dostluklar ne kadar guzel ve takt�r ed�les� :)

    YanıtlaSil
  4. Senin adina cok sevindim,sanal alemede cok güzel dostluklar kuruluyor.tebrik ederim

    YanıtlaSil
  5. valla ama gercekten bravo sizee ben almanyaya geleli 6 sene oldu ama henuz ogrenemedim almancayi.Bu gidisle ögrenmeyede pek niyetli degilim.Almanyayi sevmedigim icin dilinide ogrenesim gelmiyor heralde.azmetmiyorum o yuzden.Ama buyuk eksiklik tabiki...

    www.aynurdantarifler.blogspot.com

    YanıtlaSil