Kadin Budu Köfte

Bu Kadin Budu Köfteyi arkadasim Gülsüm yapip yayinlamam icin bana yollamisti bende Gülsümcügüme burdan tesekkür ederek, bu köfteyi sizler icin yayinliyorum.

Kadin Budu Köfte

Malzemeleri:

500 gr. Orta yagli kiyma,

2 bas sogan,

3 cay kasigi Galete unu,

3-4 y.k. sivi yag,

3 Yumurta,

Bir tutam kiyilmis Maydanoz,

2 corba kasigi Pirinc,

Tuz, Karabiber

Yapilisi:

Kiymanin 2/3 sini dogranmis soganla ve yag ilavesi ile et kendi birakrigi suyu tekrar cekinceye kadar kavurunuz.

Pirinc yikayip 1-5 bardak su ile haslayiniz. Kavrulan kiymanin icine cig kiymayi , haslanmis ve suyu süzülmüs pirinci, maydanoz, tur, karabiberi ve 1 yumuranin sarisini katarak yogurunuz. Köftelerden cevizden büyük parcalar alip elde oval sekil veriniz.

Bu köfteleri önce galete ununa sonrada cirpilmis yumurtaya batirip, bol yagda kizartiniz.

Kizaran köfteleri kagit pecetenin üzerine aliniz. Bu köfteleri cesitli garnetürlerle servis tabagina aliniz.

7 yorum:

  1. Merhaba canim, uzun zaman oldu görüsmeyeli ama sen hic bos durmamissin, ellerine saglik köfteler cok güzel olmus, eminim tadi da ayni görüntü kadar güzeldir. Ben hic kendim denemedim kadinbudu köfteyi ama seninki gibi güzel bir tarifle denemeye deger diyorum.

    Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum arkadasim.

    Selam ve sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Ayse'cigim

    Arkadasinin ellerine saglik. Sevgiler ve iyi hafta sonlari

    YanıtlaSil
  3. Hiç yapmadım ben de.Adı biraz endişelendiriyo beni:)Ellerine sağlık arkadaşının.

    YanıtlaSil
  4. benmde hiç yapmadığım yemeklerden bir tanasi budur ama öyle sanıyorumki yakında deniyeceğim ellerinize sağlık sunumuda köftelerin görünümüde çok güzel olmuş
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. canimcim ellerine saglik bende pek severim bunlari mis gibi olmus

    YanıtlaSil
  6. Bende bir arkadasimda yemistim nefis bir lezeti vardi,arkadasiyin eline saglik ,sizede afiyet olsun canim

    YanıtlaSil
  7. benimde sevdiğim ve yaptığım tariflerden biridir.bunlarda çok güzel görünüyor.elinize sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil