Hashasli Simitler

Blogcu arkadasim emelinmutfagi bana hashasli cörekler konusunda yardimci olmustu. Bende onun tariflerinden yararlanarak, bir kac degisiklik yaparak bu Hashasli simitleri yaptim. Canim Emelcigim cok tesekkürler.


Hashasli simitler

Malzemeleri:

1 su bardağı ılık su,

1/2 su bardağı ılık süt,

1/2 su bardağı yoğurt,

1/2 su bardağı sıvı yağ,

2 yemek kasigi Hashasezmesi,

2 tane yumurta (bir sari üzerine),

1 paket maya,

1 yemek kaşığı tuz,

1 tatlı kaşığı şeker.


Yapilisi:

Tüm malzemelerden yumuşak hamur yogurun ve mayalanmaya birakin.
Hamurdan limon büyüklüğünde bezeler alip, kücük simit sekilleri verin ve tepsiye dizin.
Tepside tekrar mayalandirilir. Sonra üzerine yumurta sarisi sürülüp, susam serpilir. 125 derecedeki firinda 25 dakika kadar pisirilir. Afiyet olsun!!!

18 yorum:

  1. Cok güzel olmuslar.Kahvaltiya yapmak gerekir bu güzel simitleri.Yanilmiyorsam seminere gelcektin butaraflara.Istersen bana da ugrayabilirsin sevinirim,adresi yazarim sana.Ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
  2. simiti de çok severim.çok güzel görünüyorlar, açma gibi olmuşlar.ellerine sağlık canım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ayşecim ellerine sağlık harika olmuşlar vallahi olsa bitane yerdim sıcak sıcak nede güzel gider çayla ofofof iyi geceler dilerim hoşçakal

    YanıtlaSil
  4. mis gibi komustur piserken,hashasda ayri bir tad veriyor,cayla yemek icin aldim bir kactane eline saglik aysecim.
    Bizim burda kar yagiyor sizde nasil havalar

    YanıtlaSil
  5. haşhaşlı hamur işlerini çok severim ellerine sağlık güzel gözüküyor
    görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  6. Selam canim, bu simitlere de görüntüsünede bayildim, ellerine saglik. Tam puf puf ve kivaminda olduklari belli oluyor, yani cok basarili bir calisma olmus senin acindan.

    Selamlar ve öptüm..

    YanıtlaSil
  7. hmmmm bu simitleri bir bardak çayla yerim ben.Ellerine sağlık canım nefis olmuş simitler....

    YanıtlaSil
  8. Çok güzeller.Açmaya benziyorlar.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,
    güzel yorumlariniz icin hepinize cok tesekkürler, bu ara yorum yazmakta sizleri biraz ihmal ediyorsam affedin, islerimin yogunlugu nedeniyledir, sevgiler...
    Ayse

    YanıtlaSil
  10. simiti çok severim çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. ay ay bayıldım bu simitlere çayın yanında şimdi birtane ne güzel giderdi ellerin dert görmesin canım sevgili emelinde ellerine sağlık çok marifetli bir kardeşimiz

    YanıtlaSil
  12. slm canım
    simitler harika görünüyor.tadıda nefistir eminim.ellerin dert görmesin sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık nefis olmuşlar zaten haşhaş poğacalara çok yakışıyor.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık nefis görünüyor haşhaşı hamurun içine eklemişsin değişik olmuş ben hamur mayalandıktan sonra ekliyordum birde böyle deneyeceğim teşekkürler tarif için.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. ABLACIM ELLERINE SAGLIK
    HARIKA OLMUSLAR HASHAS GIREN HERSEYI COK SEVERIM COK ISTAH ACICI OLMUS BIR TANECIK ALDIM HABERIN OLSUN ÖPTÜM

    YanıtlaSil
  16. Adsız09:51

    Merhabalar..
    Haşhaşlı tarifleri bende çok severim.. seninkilerde yumuşacık görünüyorlar.. lezzetli olduğu da kesin. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  17. Nefis görünüyor ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Ayse'cigim,
    Ellerine saglik, harika olmuslar, guzel bir hafta sonu diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil